کتاب داستان انگلیسی
او سپس ماسک سگ را روی صورت مینارد گذاشت و از بچه ها خواست تا او را شناسایی کنند. دانلود کتاب داستان انگلیسی اکثر کودکان ادعا می کنند که مینارد کتاب داستان به انگلیسی اکنون یک سگ کتاب استوری بوک است و ادعا می کنند که سگ ها استخوان و معده دارند. چنین آزمایشهایی نشان میدهد که تحقیقات رشد شناختی میتواند بینشهایی درباره نحوه تفکر، استدلال و درک کودکان از محیط خود ارائه دهد. به ویژه، بازی وانمودی کودکان و نظریه ذهن با توانایی آنها در به خاطر سپردن جزئیات داستان مرتبط است.
مهارت های روایتگری
در سنین بسیار پایین، کودکان از قبل به صورت داستانی فکر می کنند. قصه گویی یک روش طبیعی برای آنها برای قرار دادن علم در متن است و یک تکنیک قدیمی است که توسط معلمان و والدین استفاده می شود.
می تواند به تقویت اسم ها، افعال و صفت ها در ذهن کودک کمک کند کتاب داستان به انگلیسی و بعداً آنها را راحت تر به خاطر بسپارد. وقتی کودکان بارها با یک کتاب داستان روبرو می شوند، واژگان و طرح داستان آن را می دانند. این به کاهش نیاز آنها به توجه کمک می کند زیرا آنها می توانند دانلود کتاب داستان به جای کلمات روی داستان تمرکز کنند.
این یافته نشان می دهد که داستان سرایی تأثیر زیادی بر نیازهای شناختی تخیل دارد.
دانش
درک، توانایی تفسیر یک داستان و معنا بخشیدن به آن است. نسخه هفتم به دانش آموزان کمک می کند تا این
كتاب داستان انگليسي
مهارت
کتاب داستان انگلیسی
ها را با تمرکز جدید بر گرامر و واژگان و تأکید بر ساختار و ژانر داستان توسعه دهند. در طول این مدت، دانش آموزان همچنین اهمیت ساختار روایت، از جمله رویداد افتتاحیه، طرح درونی، تلاش برای اجرای طرح، و نتیجه یا پاسخ به اعمال شخصیت را یاد می گیرند.
داستان های این کتاب خوانندگان را در موضوعات مختلف STEM از جمله زیست شناسی، شیمی و مهندسی درگیر می کند. داستان ها تکنیکی است که توسط اجداد ما برای کاهش افسردگی، کاهش اضطراب، الهام بخشیدن به شجاعت و رسیدگی به بسیاری از چالش های روانی دیگر طراحی شده است. در یک مطالعه، توانایی کودکان برای بازگویی داستان از یک کتاب تصویری بدون کلمات با حافظه کاری آنها مرتبط بود.
ساختار روایی
محققان کشف کرده اند که داستان هایی در مغز انسان وجود دارد. بنابراین، در طول ده سال گذشته، از مقالات علمی گرفته تا سخنرانیهای TEDx، روایتی نوشته و فکر شده است. هر داستانی یک طرح دارد که مسیر اکشن از باز شدن تا تنشسازی تا اوج و رزولوشن است.
داستانهای خطی از الگوی علت و معلولی پیروی میکنند: رویدادها به ترتیب خاصی اتفاق میافتند و دانلود داستان انگلیسی هر رویداد دانلود کتاب داستان به رویداد بعدی منتهی میشود. برای مثال، اضافه کردن حرکات میتواند به کودکانی که مهارتهای روایی ضعیفتری دارند کمک کند داستانهای ساختارمندتری بسازند. تحقیقات داستان گویی نشان می دهد که می تواند زمینه طبیعی برای هدف قرار دادن ساختار داستان کلی و اهداف نحوی خاص برای کودکان مبتلا به اختلالات زبان رشدی (DLD) فراهم کند. از مداخلات داستان سرایی نیز می توان برای حمایت از رشد شناختی کودکان، از جمله حافظه کاری و مهارت های یادگیری استفاده کرد. در واقع، یک مطالعه اخیر با استفاده از تصویربرداری نزدیک به مادون قرمز از مغز نشان داد که داستان سرایی همان الگوهای فعال سازی عصبی را نشان می دهد که خواندن کتاب های مصور.
84 کودک قبل و بعد از بحث و گفتگو با تمرکز بر دلایل وقایع داستان، یک داستان تصویری بدون کلام تعریف کردند.
قصه گفتن
علم پشت داستان سرایی شبیه به علم پشت سایر اشکال هنری مانند نقاشی، مجسمه سازی و رقص است. مانند این هنرمندان دیگر، داستان نویسان روندی را دنبال می کنند که به آنها کمک می کند بینش خود را توسعه دهند و مهارت های خود را در طول زمان اصلاح کنند. محققان
داستان به زبان انگلیسی
دریافتهاند که کودکان داستانهایی با اطلاعات علّی را به داستانهای بدون آن ترجیح میدهند. این ممکن است به این دلیل باشد که کودکان تمایل زیادی به درک چگونگی کارکرد چیزها دارند و این درک می تواند به آنها کمک کند تا دنیای اطراف خود را درک کنند. در یک مطالعه، از کودکان 4 تا 6 ساله خواسته شد تا اقتباسی از کتاب کلاسیک یک پسر، یک سگ و یک قورباغه را برای محققان بخوانند.
برای مثال، محققان مطالعه کردهاند که چگونه کودکان واژگان را از کتابهای تصویری تخیلی و واقعی یاد میگیرند (چیونگ و دلوچ، 2012)، و چگونه کودکان در مورد حیوانات غیرانسانی هم در تخیل و هم در واقعیت، تخیل و واقعیت میآموزند (Weisberg et al., 2015). مهارت های روایی قوی برای رشد اولیه سواد و همچنین برای درک زمان، علت و معلول و برقراری ارتباط با دیگران مهم است. یکی از مهمترین مهارتهای روایی، توالییابی است، یعنی آگاهی از این که رویدادها به ترتیب خاصی رخ میدهند (اطلاعات خطی). یکی دیگر از جنبه های مهم داستان گویی، شناخت علت و معلول است، یعنی اینکه چرا چیزها به این شکل هستند. مطالعه اخیر در ژورنال Frontiers in Psychology نشان داد که کودکان 3 تا 6 ساله، کتابهای داستانی غنی از اطلاعات علت و معلولی را ترجیح میدهند، مانند اینکه چرا حیوانات به شکلی که میبینند و رفتار داستان انگلیسی میکنند، به جای کتابهایی که علت و معلولی کمتری دارند (شاولیک).
درگیری مرکزی معمولاً در این قسمت از داستان به اوج خود می رسد و مسیرهای شخصیت اغلب تکمیل می شود. کودکان میل سیری ناپذیری به دانش علّی دارند، به همین دلیل است که اغلب از آنها به عنوان «دانشمند کودک» یاد می شود. محققان دریافتند که وقتی دو کتاب داستانی متفاوت برای کودکان خوانده میشود، یکی با اطلاعات علّی بیشتر و دیگری با اطلاعات کمتر، کودکان کتابی را با توضیحات علّی بیشتری ترجیح میدهند.
نتایج نشان داد که هر سه گروه از جوانان در درک و منسجم داستان هنگام بیان داستان خود دچار مشکل بودند. آنها همچنین در توصیف حالات ذهنی شخصیتهایشان، استفاده از وارونگی و پیوندها و گنجاندن ارجاعات بصری خاص در داستانهایشان مشکل دارند. اکنون، محققان شروع به کشف چگونگی استفاده از این قدرت و استفاده از آن در کارهای دنیای واقعی کردهاند. و از نظر تجاری، واضح است که داستانهای قانعکننده میتوانند مصرفکنندگان را روشنتر کنند و احتمال بیشتری برای تایید برند شما داشته باشند. از سازمان های داستان سرای علمی گرفته تا سمپوزیوم کوچک در نشست سالانه انجمن علوم اعصاب، سرگرمی های زیادی در این زمینه جریان دارد. یکی از زمینه های مورد علاقه خاص، میل سیری ناپذیر کودکان به دانش علّی است، به همین دلیل است که آنها به درستی به عنوان «دانشمندان کودک» توصیف می شوند.